Dragii noștri cititori,
Dorim să începem prin a vă mulțumi pentru susținerea voastră și pentru că ne urmăriți. Nu avem cuvinte să vă spunem cât suntem de fericiți atunci când ne dați mesaje și ne povestiți cât sunteți de încântați de calitatea produselor noastre sau ne trimiteți poze cu rețetele pe care le-ați pus în practică după ce ne-ați citit articolele. Este un semn că ne-ați primit în casa dumneavoastră și simțim că facem parte din familie!
Și pentru că tot am pomenit de familie, trebuie să vă mărturisim că familia VivaCoco este una mică, la început de drum, în care domnește respectul, iubirea și dorința de a face bine. Am plecat din Iași, iar pe traseu i-am cunoscut și pe ceilalți membri ai familiei în București, Câmpina, Pitești, Roman, Brașov care au început să ajute necondiționat și să susțină, pentru ca Uleiul VivaCoco să ajungă în casele dumneavoastră.
Simțim nevoia să ne lăudăm că am cutreierat India în lung și în lat (și vă garantăm că nu e mică deloc!) tocmai pentru a găsi acest ulei în care noi chiar credem! Nu a fost ușor, nu l-am găsit din prima, a trebuit să mergem la multe fabrici, să facem analize pe produse și în cele din urmă să alegem. Diferențele culturale și cutumele și-au spus de multe ori cuvântul și au îngreunat acest proces. Și tocmai când am crezut că am reușit să ajungem la un consens, am realizat că în țară ne lovim de un proces birocratic greoi. Dar nu ne-am oprit pentru că … am crezut! Am crezut în VivaCoco, am crezut în calitate și în faptul că deși suntem mici, ne putem diferenția de restul!
De ce numele VivaCoco?
Ei bine … totul are o semnificație (cel puțin pentru noi)! Firma sub aripa căreia crește acest brand se numește Santo Tour Internațional! Deși am învățat în liceu latina și italiana mai mult de frică, am rămas cu niște cuvinte care ne-au marcat! Santo –înger, sfânt, ceresc și viva – a trăi … și de aici vă lăsăm pe voi să trageți concluziile!
A fost o întreagă aventură ca VivaCoco să prindă viață, iar acum aventura devine și mai frumoasă pentru că dorim să ajungem și în casele dumneavoastră! Am fost întrebați de multe ori de ce am ales magazinul online, de ce nu am mers pe cel clasic, de ce am apărut pe piață când deja există atât de multe branduri consacrate, de ce Iași, de ce India, de ce, de ce, de ce?! Ei bine, haideți să le luăm pe rând și să vă răspundem la întrebări, că tot eram noi fanii desenelor animate „Familia De ce?” de pe Fox Kids!
De ce magazin online?
Ne vom argumenta răspunsul cu ajutorul unor grafice extrase din Raportul Pieței de E-Commerce din România GPeC 2018.
Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro.
Potrivit lui Andrei Radu, CEO & Founder GPeC, „creșterea de aproape 30 de procente este una dintre cele mai mari din Europa pentru al doilea an consecutiv, fapt care demonstrează potențialul uriaș al pieței românești de e-commerce. Dacă facem o medie, românii au cheltuit pentru cumpărături online aproape 10 milioane de euro în fiecare zi din 2018, în creștere semnificativă față de 7,67 milioane de euro – media zilnică înregistrată în 2017”.
Valoarea de peste 3,5 miliarde de euro reprezintă strict segmentul e-tail, adică produsele fizice (tangibile) care au fost cumpărate pe internet. Nu sunt incluse serviciile, biletele de avion, vacanțele și călătoriile, rezervările hoteliere, biletele la spectacole sau la diferite evenimente, conținutul download-abil etc. Dacă ar fi adăugate și acestea, valoarea totală a achizițiilor online ar crește considerabil.
Potrivit estimărilor GPeC și ARMO (Asociația Română a Magazinelor Online), piața românească de e-commerce va atinge și, probabil, va depăși pragul de 5 miliarde de euro în 2020.
GPeC este, de 14 ani, cel mai important eveniment de e-commerce din România care, printre altele, centralizează datele și publică în fiecare an raportul oficial al pieței românești de comerț electronic. Iată care sunt principalele cifre și statistici pentru anul recent încheiat.
Întreaga piață de retail din România este estimată la aprox. 45 de miliarde de euro (sursa: Iulian Stanciu, CEO eMAG, în cadrul GPeC SUMMIT noiembrie 2018), ceea ce înseamnă că piața de e-commerce (3,5+ miliarde euro) reprezintă aprox. 8% din total retail, în creștere semnificativă față de 5,6% în 2017 și aprox. 4% în 2016. Procentul este mai mic comparativ cu țările dezvoltate, dar arată potențialul uriaș de creștere al pieței românești de comerț electronic în următorii ani.
Acum că ați aruncat o privire peste aceste date, sperăm că am reușit să vă explicăm de ce am optat pentru partea de online. Pentru a veni cât mai mult în sprijinul dumneavoastră și pentru a avea o experiență cât mai plăcută cu acest produs, am început să facem mici pași și spre zona de offline, unde cu ajutorul partenerilor noștri am listat produsul și în locații fizice. Pentru a descoperi aceste locații vă invit să accesați secțiunea Parteneri, ce se actualizează constant cu locațiile fizice de unde poate fi achiziționat uleiul de cocos VivaCoco.
De ce Iași?
Ei bine, vă spuneam din primele rânduri că ne-am născut și am crescut în Iași, am plecat apoi la facultate în București și de atunci am tot rătăcit prin lume. Dar să nu ocolim răspunsul! Iași – pentru că acolo este acasă, pentru că nu am vrut să ne rupem de rădăcini și în plus Iașul e un oraș frumos, nu-i așa? Cu o istorie în spate, capitala Moldovei a oferit și oferă țării numeroase personalități în toate domeniile de activitate!
De ce India?
Aceasta chiar este o întrebarea grea! India este țara în care ne-am regăsit (și nu este eternul clișeu din filmul „Eat.Pray.Love” pe care l-am tot auzit în rândul vedetelor în ultimul an de zile). Firma noastră activează și în domeniul turismului medical și am colaborat cu această țară timp de aproape 4 ani. Mergând atât de des, am fost inițial fascinați de frumusețea hainelor și a culturii în sine, iar apoi de un set de valori, uneori parcă uitate – bunătate, smerenie, bun-simț, credință, respect, iubirea aproapelui! Valori firești, dar peste care s-a așezat praful! Valori care ne-au dat de gândit, valori care ne-au ghidat în activitate, valori pe care dorim să le insuflăm în produsul pe care îl avem.
Am putea scrie la nesfârșit despre experiența cu și în India și despre dragostea pe care această țară ne-o insuflă, însă nu vrem să vă plictisim! În schimb ne dorim să descoperiți și să simțiți toată dragostea pe care am pus-o în acest produs!
Vă mulțumim!
Familia VivaCoco
Mai jos puteți citi întreg raportul Pieței de E-Commerce din România GPeC 2018:
0 Comments
Leave a reply
You must be logged in to post a comment.